Alla inlägg den 30 december 2016

Av Hanna - 30 december 2016 22:40

Så en tid har gått. Typ ganska exakt två månader. Men jag vet inte om så mycket har hänt på den tiden. Eller jo. Det har det väl , men jag kommer inte ihåg allt och så blir det väl när man blir kär. ☺ Har hunnit vara uppe i Gällivare under jul, men nu tillbaka i Stockholm igen för att fira nyår här nere med min fina❤. Jag är ganska säker på att 2017 kommer bli ett fantastiskt år, även om 2016 inte heller varit fy skam. Att flytta hit var bland det bästa jag gjort och börja världens bästa utbildning ångrar jag inte en minut. Det här inlägget får nog mestadels bestå av bilder som får tala för sig själva. 

 

Vernissage har vi hunnit med där vi skulle göra en egen kollektion för ett företag. Jag hade Holly & Whyte för Lindex. 


 

 

 

Kappan blev äntligen färdig och jag blev väldigt nöjd. Precis som jag ville ha den. ☺


Hunnit sy färdigt den fantastiska skjortan också. Den blev fin. 😍

  

Hunnit med att äta renkok i Gällivare. Jäkligt gott var det med. 😍


 

 

Hunnit hälsa på alla djur i Gällivare också 😛

 

Hunnit bli framröstad och få pris också. 😆

Julaftonsutstyrsel

   

Juldagsfirandefrisyr 😍

Så det var väl allt för den här gången. Spenderar resten av jullovet med att komma i ordning i nya boendet och myser på och ska väl hinna sy en del innan skolan börjar också. 😘





Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards