Direktlänk till inlägg 30 oktober 2016

30 OKTOBER

Av Hanna - 30 oktober 2016 23:26

Så då lider Oktober mot sitt slut. Har haft lite fullt upp här i typ 3 veckor då en kompis bott här hos mig.  Men kul har det varit. Har hunnit med en massa. Vi har hunnit vara på dans i Mälarsalen här. Var kul, men trist att man är så feg att bjuda upp, men dansade lite. Som vanligt blev det mest dans på slutet. Hittade faktiskt igen en kille som jag dansade med under dansbandsveckan i Malung också. Det var trevligt. Sannex spelade. Drar ofta mycket folk i blandade åldrar. 

  

Jag har fortsatt sy på min kjol. 

  

Vilket vi sen hade vernissage på. 

 



Jättekul var det! Spännade att se alla andras kjolar också.

 

Kul med vernissage så man fick se vad andra gjort också.

Vi har hunnit med fika innan Halloween och en veckas självstudier (lov). Jag köpte en tårta, vilket var uppskattat. 🙂


Vi har ritat saker till vår företagsuppgift. Där vi ska göra om företagets kläder. Jag får visa det sen. Det jag ritat hittills är det här: 

    

Lite galet ska det ju vara ändå! 😄

Har hunnit med lite Syfestival också där jag köpte lite tyger. Kunde ju inte låta bli. MÄSSPRISER LIKSOM!

 

Självklart har jag också hunnit med en massa mys med den fina en ❤ Han var också med på Mall of Scandinavia idag och han dog inte 🙊 Haha. Han var tapper och klagade inte. Det var nog allt för den här gången. 






 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna - 30 december 2016 22:40

Så en tid har gått. Typ ganska exakt två månader. Men jag vet inte om så mycket har hänt på den tiden. Eller jo. Det har det väl , men jag kommer inte ihåg allt och så blir det väl när man blir kär. ☺ Har hunnit vara uppe i Gällivare under jul,...

Av Hanna - 9 oktober 2016 20:37

Jag är verkligen glad över att ha börjat på Tillskärarakademin. Det ger en så mycket erfarenhet och man lär sig så mycket bra saker. Men. Fortfarande vet jag inte säkert vad jag vill göra efter skolan. Än finns det tid att bestämma sig. Sen sist har ...

Av Hanna - 27 september 2016 19:15

Idag har vi haft modeteckning. Som vanligt roligt. Vi skulle göra antingen herr eller barnkläder. Blev barnkläder.    Lite av det jag gjort idag. Blev helt okej. Igår hade vi mönsterkonstruktion. Ritade grundliv och ärmar. Roligt att lära sig. ...

Av Hanna - 23 september 2016 06:30

Nu är det ett tag sedan jag skrev igen. Men. Det är bara för att det händer så jäkla mycket i skolan just nu. Det är så roligt. Förra veckan på Torsdag fick vi en massa överblivna tyger från ett märke. Förmodligen pga platsbrist och att se tillhört t...

Av Hanna - 12 september 2016 21:58


Tänk. Snart har en månad gått av denna underbara utbildning. Så är det väl att tiden går fort när man har roligt. Vi har även börjat läsa Dräkthistoria lite smått, vilket är intressant det med. Gillar skarpt att lärarna i både materiallära och dräkth...

Ovido - Quiz & Flashcards