Alla inlägg under februari 2015

Av Hanna - 11 februari 2015 09:05

 

Den här koftan kommer bli så fin!😍😍😍😍 Det här tyget är så fint!👌Mönstret kommer från Gerties bok Gertie sews vintage casual och heter Fitted Cardigan. Jag kortade av den ytterligare ca 8 cm då jag ville ha den i midjehöjd till mina fina klänningar😊

Av Hanna - 10 februari 2015 20:04

 

Kunde ju inte låta bli att klippa ut en kofta i det lila blomtyget. Kommer bli så bra!😍 Sjålvklart kommer bild på färdogt plagg sen😄

Av Hanna - 10 februari 2015 09:08

 

Igår kväll efter att ha krånglat med den svarta koftan blev jag tungen att sy något enkelt som jag visste inte kunde misslyckas. 😜

Av Hanna - 10 februari 2015 09:02

 

Igår kväll efter att ha krånglat med den svarta koftan blev jag tungen att sy något enkelt som jag visste inte kunde misslyckas. 😜

Ovido - Quiz & Flashcards